Навчаємо, виховуємо


День фізичної культури і спорту, Олімпійського тижня та Всеукраїнського олімпійського заняття

              з 14 по 18 вересня 2020 року

        Комплекс ранкової гімнастики "Веселі м'ячики"


Заняття Здоров'я та фізичний розвиток. Тема:"У гості до ведмедика". 
Програмові завдання:удосконалювати навички ходьби з переступанням через предмети(шишки)та кидання м'яча обома руками знизу в кошик;розвивати уяву та фантазію,а також рівновагу, окомір під час кидання м'яча у кошик;викликати бажання займатись фіз.вправами. 

              

Тиждень безпеки життєдіяльності

на тему:

               «Світлофор нам всім моргає,
                     до порядку закликає!»
                з 07 по 11 вересня 2020 року


Робота з лепбуком "Правила Безпеки"


Бесіда: « Про ,що розповідають сигнали світлофора?»
(закріпити знання дітей, що означає кожний колір світлофора).

Заняття  Аплікація з безпеки  дорожнього руху на тему: «Світлофор - Моргайко». 

Програмові  завдання:Ознайомити дітей зі світлофором, пояснити для чого він потрібен; вчити наклеювати кола на прямокутник, чергуючи їх послідовність (червоний, жовтий, зелений); пояснити, що позначає кожен світло світлофора; вправляти в застосуванні правильних прийомів наклеювання.



Дидактична гра : « Вивчаємо транспорт».

( класифікація видів транспорту).


Чим зайняти дитину під час карантину?

Шановні батьки,пропоную вам цікаві ігри та завдання для ваших діток!






















































































































      "Цікаві завдання"


















Дидактичні і гри: "Професії"

Що кому потрібно для роботи?



































































































Скади задачі за картками














































"Розвиток мовлення"















































Цікава аплікація з кольорового паперу









Дидактична гра: "Назви цифру та порахуй"












Вивчаємо та закріплюємо букви



































Вчимося бути чемними!

















Красою навколишнього середовища щодня милуються наші діти. Агарних місць, які заслуговують уваги малюків в ЗДО безліч.


 

























Пошуково-досліницька діяльність.
Пісок і вода - найулюбленіші матеріали для ігор і занять дітей. Їх приваблює можливість активно й по-різному взаємодіяти з піском: копати, пересипати, будувати. Ігри з піском формують у дітей впевненість в собі, стійку самооцінку, розвиток пізнавальних процесів та дрібну моторику рук.








День "Поліції"
З нагоди четвертої річниці створення Національної поліції України у центральному парку селища відбувся захід, де діти мали можливість приміряти поліцейське спорядження, сфотографуватися в поліцейському авто та поспілкуватися з керівником поліції. По закінченню заходу працівники поліції пригостили дітей морозивом.






















Екскурсія на стадіон селища.
Ознайомлення із приміщенням спортивного зала та рухливі ігри на полі зеленого покриття.

















Тиждень безпеки життєдіяльності
на тему: «Зробимо життя безпечним»


З 15.04 по 19.04.2019 рік


Екскурсія до пожежної частини (розширення уявлень про професію пожежного, виховання поваги людей до цієї професії)









Перегляд ілюстрацій з набору карток: «Велика книга правил поведінки вихованих дітей»
(вивчення заборонних правил з пожежної безпеки; поглиблення знань про техніку, яка допомагає рятувати людей).





Тренінг на тему: «Увага всім!»

(Практичні вправи з ЦО – вчити дітей захищати своє життя за допомогою респіратора та ватно-марлевих повязок індивідуального захисту; правила виклику рятувальних служб за телефонами «101», «102», «103», «104»).





Тиждень здорового способу життя
на тему: «Без здоров’я нема щастя»
З 11.02 по 15.02 2019 рік

Сюжетно – рольова гра: «Купуємо продукти в крамниці» (формувати у дітей уявлення про різноманітність продуктів харчування; дати знання про те, що є корисна і некорисна їжа; збагатити словник словами назвами обрядових страв. Розвивати зв’язне мовлення, увагу, пам’ять. Виховувати бережне ставлення до продуктів харчування, та власного здоров'я









Гра-імітація «Лікарня»
Програмові завдання: прививати любов дітей до здорового способу життя, дати  змогу дітям зрозуміти, що від шкідливих звичок погіршується їхній фізичний стан і вигляд. Поважати професії інших людей, донести до розуміння дітей, що лікарська професія дуже важлива. Вивчення назв лікарських приборів і ліків, номер телефону швидкої допомоги. 

















Бесіда на тему: «Чистота - успіх здоров’ю!»
Програмові завдання: закріпити і розширити знання дітей про правила особистої гігієни; формувати у дітей вміння охайно їсти. Навчати дітей самостійно мити руки та обличчя, правильно користуватися милом, не мочити одяг, насухо витирати обличчя та руки, вішати рушник у відведене місце. Поглибити знання про значення чистоти для збереження і зміцнення здоров’я; з’ясувати призначення мила, зубної пасти, рушника, гребінця тощо; формувати культурно-гігієнічні навички.
















Аплікація 
Тема: "Зайчик" (із ватних дисків)
Програмові завдання: закріплювати знання дітей про анімалістичний жанр; розширювати знання про зимування тварин, зокрема зайців та гризунів; ознайомлювати зі способом творення художнього образу за допомогою ватних дисків, прищеплювати любов до братів наших менших












Спостереження за птахами біля годівниці.Хто з птахів прилітає найчастіше? Що полюбляє їсти?
Насипати корм для птахів 



Горішки для білочки



Спостереження за декоративним вазоном "Трав"янчик"
зануривши його його у воду на 30-40 хвилин.Поставити в теплому місці, поливати водою 3-4  рази на тиждень, коли проросте травичка - підстригти,або зробити зачіску









  
Спостереження за рибками в акваріумі в природознавчому осередку старшої групи "Ромашка".
Визначити кількість корму необхідного для акваріумних риб; виховувати бережне ставлення до навколишнього світу.











Аплікація: "Рибка  з трикутників"
Програмові завдання:закріплювати поняття"сторона", "лінія згину", "центр квадрата"; удосконалювати вміння вирізати трикутники з квадратів; складати зображення предметів із частин, правильно розташовувати їх на аркуші;розвивати окомір,працьовитість;поглиблювати знання про риб;виховувати бережливе ставлення до навколишнього світу


















Спостереження за цибулею в природознавчому осередку.
Закріпити знання про умови росту, якого кольору паросток, коріння? Навіщо вирощувати цибулю взимку? Розповісти про корисні властивості цибулі








Обмін думками: 
"Чому кімнатні квіти ростуть і цвітуть взимку?"







Аплікація. Колективна
Тема: "Гірлянда зі смуг"
Програмові завдання: закріплювати вміння вирізати однакові смуги з цілого шматка; продовжувати формувати навички роботи з ножицями й закріплювати техніку безпеки в роботі; розвивати окомір; продовжувати ознайомлювати зі святом Нового року; виховувати терплячість та святковий настрій














Спостереження за снігопадом (через вікно) 
Програмові завдання: сформувати в дітей поняття про снігопад як один із видів опадів; розвивати спостережливість, зв'язне мовлення, виховувати естетичні почуття










Аплікація
Тема: "Сніговик"
Програмові завдання: формувати зацікавленість аплікаційною діяльністю, інтерес до процесу створення аплікаційного зображення шляхом викладання на папері сюжетної композиції, учити знаходити спільне і відмінне удосконалювати навички вирізання кругів із квадратів, поглиблювати знання про зиму, зимові розваги; виховувати терплячість, акуратність, створювати позитивний настрій















Спостереження: Розглядання будови годівниці.
На що схожа? Для чого повісили? Чому потрібно підгодовувати пташок взимку?
Виховувати дбайливе ставлення до птахів







Аплікація
Тема: "Овочі та фрукти для звірят"
Програмові завдання: закріплювати вміння створювати аплікативні зображення - моркву, яблуко, картоплю, капусту - гостинці для звірят; розвивати творчі здібності, уяву, виховувати любов до тварин













Свято в старшій групі "Ромашка"
Тема: "Веселий ярмарок"















Смакуємо запашний коровай







Спортивна розвага на тему:"Подорож до осіннього лісу"








Малювання
Тема: "Скатертинка"
Програмові завдання: ознайомити дітей з новим способом нанесення малюнка за допомогою листя - флористикою, формувати вміння створювати відбитки листя різного розміру та форми; розвивати дрібну моторику кістей рук; формувати естетичне сприйняття природи













Аплікація
Тема:"Дерева в осіннім вбранні"
Програмові завдання:учити дітей прийому силуетного вирізування, обривання шматків паперу потрібної величини та кольору; уміння композиційно правильно правильно розміщувати обєкти природи на аркуші; продовжувати розвивати дрібну моторику; виховувати акуратність і працьовитість  










Аплікація 
                    Тема: "Сімейка грибів у траві"







Флешмоб "Читаємо, ілюструємо, інсценізуємо В.О.Сухомлинського "

"Той, хто по справжньому любить свою Батьківщину, з усякого погляду справжня людина " В.О.Сухомлинський

Читання оповідання В.О.Сухомлинського "Що найтяжче журавлям?"
Мета:поглиблювати знання дітей про рідний край,викликати відчуття захоплення і любов до того довкілля, що оточує дитину, і яке є її острівцем рідної землі. Виховувати почуття любові та патріотизму



Тиждень знань пожежної безпеки на тему:     «Мала іскра – великий вогонь»       
    (з 05.11 по 09.11.2018 рік)



Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Як слід поводитися під час виникнення пожежі?» (вивчення заборонних правил з пожежної безпеки).




Дидактична гра: «Що потрібно пожежникам для роботи?»
(закріплювати знання про роботу пожежних, обладнанням, яким вони користуються під час пожежі; розвивати уважність, бажання уникати небезпечних ситуацій).



Моделювання ситуації: Дослід в металевій ємності: «Запалювання паперу та гасіння водою і піском» із вживанням запобіжних заходів: набуття практичних навичок первинного пожежогасіння.

 

                 Вивчаємо транспорт спеціального призначення


Дидактична гра: «Виклик служби порятунку»
(закріплювати знання про номера служб порятунку); учити користуватись телефоном, чітко та зрозуміло пояснювати причину виклику; закріплювати знання домашньої адреси, розвивати уважність зосередженість.


День захисника України!

Зустріч із солдатами АТО




Малювання 
"Картинна галерея для захисників України!"











Вшановуємо память загиблих воїнів - Захисників України!

Екскурсія до осіннього парку

Тема: "Чарівниця - осінь"

Програмові завдання:вчити помічати характерні зміни у природі, які сталися восени; виховувати любов до природи, бажання милуватися природою, берегти її.










  

Тиждень з безпеки дорожнього руху на тему: «Молодь за безпеку дорожнього руху»             (З 10.09 по 14.09 1918 року)

Дидактична гра: «Уважні пішоходи»
(закріпити значення кольорових сигналів світлофора для пішоходів; сприяти усвідомленню дітьми небезпеки, що виникає в разі порушення правил дорожнього руху)


Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Азбука безпеки на дорозі» (знайомство з елементарними правилами поведінки дітей на дорозі)



"Екскурсія селищем.Ознайомлення з транспортом"










Інтегроване заняття  з інтелектуально- мовленнєвого розвитку з пріоритетом українознавства  на тему:

                                        «Україна – рідний край»

Програмові завдання: поглибити знання дітей про Україну, формувати у дітей розуміння того, що Україна – це рідна країна, Батьківщина, де живе сама дитина, її родичі та друзі ; розширювати знання про державні символи країни; продовжувати ознайомлювати з народними символами українського народу – калиною; формувати уявлення дітей про своє рідне село; учити називати вулицю, де живе дитина, та вулицю, де розташований дитячий садок; ознайомити з облаштуванням вулиці, поглибити уявлення про навколишнє середовище. Розвивати зв’язне мовлення, логічне мислення, естетичний смак, спостережливість. Виховувати почуття національної гордості за свій рідний край, за свою рідну домівку – село, вулицю, почуття любові до природи рідного краю; інтерес до національних оберегів.









До нас завітало тепле літечко!





         Ранкова гімнастика на свіжому повітрі





                                                  Ігри з піском


                         Рухливі ігри на свіжому повітрі





                                  Вітаміни наші друзі!

                             Гартувальні процедури










Гігієнічна гімнастика після денного сну




Читання улюблених казок





Екскурсія - огляд території дитячого садка 
Програмові завдання:продовжувати знайомити дітей зі змінами в природі навесні; розвивати спостережливість, допитливість, виховувати бережливе ставлення до природи.








                          Ми спортивні малюки












Тиждень безпеки дорожнього руху на тему:
«Руху правила єдинізнати їх усі повинні»
                              (з 07.05 по 11.05.2018 року)

Бесіда: «Про що розповідають сигнали світлофора?»(закріпити знання дітей, що означає кожний колір світлофора)


Спостереження за пасажирським транспортом, що привозить діток до дитячого садка (познайомити дітей з різними видами пасажирського транспорту, засвоїти з дітьми поняття «транспорт», «пасажир», «пасажирський транспорт»; визначити призначення пасажирського транспорту)


Дидактична гра: «На воді,в повітрі, на землі»
Мета: закріплювати уявлення про різні види транспорту, їх призначення та особливості пересування; виховувати повагу до працівників транспорту




Розгляд ілюстрацій з набору карток: «Безпека на дорозі»(вчити дітей розумінню ситуацій на дорозі та пристосування до неї)


Екскурсія до розмітки «пішохідний перехід» на ігровому майданчику(формувати у дітей знання про дорожній рух та викликати бажання бути дисциплінованим учасником руху)


Тиждень безпеки життєдіяльності на тему: 

"Жити цікаво та безпечо. День цивільного захисту" (з 16.04 по 20.04 2018р.)

Розглядання ілюстрацій «Дітям про вогонь"(закріплення теоретичних знань про причини виникнення пожежі)





«Будь винахідливим у спілкуванні з незнайомцями»; «Не сідай до незнайомих в машину» з книги Л.Яковенко «Обережним будь завжди» (вчити дітей дбати про власну безпеку)

  «Пожежна машина»


(поглиблення знань про техніку,яка допомагає рятувати людей)


Закріплення телефонних номерів рятувальних служб – «101», «102», «103», «104»


Моделювання ситуації «Допоможи собі й товаришеві» (вчити дітей надавати першу медичну допомогу при пораненнях:подряпини,легкі опіки,синці:з використанням індивідуального пакету найпростіших медикаментів )







Самостійна художня діяльність:
    «Розфарбуй пожежну машину"



«Ми пожежні»(розширення уявлень про професію пожежного)



Дитина в соціумі

Тема: "Свято Великодня"

Програмові завдання: ознайомити дітей зі святом Великодня, дати уявлення про те, як люди готуються до цього свята; розвивати бажання брати активну участь у підготовці до свята; виховувати інтерес до народних традицій





Дитина в природному довкіллі.
Тема: "Наш зелений куточок"
Програмові завдання:ознайомити малят із кімнатними рослинами (назва,вигляд,умови зростання,догляд);
навчати виділяти істотні ознаки кімнатної рослини; розвивати увагу, спостережливість; прищеплювати бажання доглядати за квітами.



Дитина в соціумі та Мовлення дитини з використанням творів В.О.Сухомлинського

Тема: "Зустріч з казкою"
Програмові завдання: закріпити з дітьми зміст знайомих казок В.О.Сухомлинсьго,правильно називати героїв казок,впізнавати їх з уривків,оцінювати поведінку героїв. Активізувати дитяче мовлення назвами казок,піснями.Формувати вміння відповідати на запитання за змістом казки
Літературна скринька та Музичний калейдоскоп за творами В.О.Сухомлинського
Тема: "Мій рідний край - Україна"
Програмові завдання:збагатити знання про те, що земля на якій ми живемо називається Україна. Розвивати інтерес до історії та природи рідного краю. Виховувати почуття любові та патріотизму






Дидактична гра: "У гості завітала лялька Оксанка" 

Програмові завдання:учити дітей називати український національний одяг; розвивати вміння дітей зустрічати гостей; виховувати гостинність

Дидактична гра: "Овочі,фрукти"

Програмові завдання: закріплювати вміння дітей знаходти названі овочі або фрукти

Літературна вікторина
Тема:"Подорож до творчої скарбниці В.О.Сухомлинського"
Програмові завдання: закріпити знання дітей про творчість видатного педагога, нашого земляка В.О.Сухомлинського.Продовжувати вчити відгадувати персонажів казок,оповідань, оцінювати вчинки героїв творів Василя Олександровича.Виховувати інтерес та любов до творів В.О.Сухомлинського.

Дитина в соціумі
Тема: "До рідного краю лелеки летять"
Програмові завдання: дати поняття проо український народний символ - лелек; поглибити знання дітей про весняні зміни в природі, про птахів які живуть на території України, ознайомити з особливостями поведінки лелек; розвивати допитливість, спостережливість, пізнавальний інтерес до птахів





Дидактична гра: "Одягни ляльку на прогулянку"

Програмові завдання: закріплювати знання дітей про назви одягу ; продовжувати вчити дітей послідовно одягатися; виховувати самостійність,уважнність,бережливе ставлення до одягу


Дидактична гра: "Священні символи"

Програмові завдання: закріплювати поняття про державні національні символи України(герб,прапор,гімн);виховувати гордість за історичне минуле батьківщини.


Аплікація

Тема: "Вербові котики" 
Програмові завдання: продовжувати вчити дітей наклеювати на папір, створюючи композицію;розширити знання дітей про рослини; вправляти в умінні наклеювати акуратко; закріпити знання кольорів.Виховувати любов до прекрасного



Перегляд розвиваючих мультфільмів для дітей:




                                         
  


     Тиждень сприяння здорового способу життя 

Мовлення дитини
Тема:
«Мандрівка до країни Вітамінії»

Програмові завдання. Розширювати та поглиблювати знання дітей про користь овочів та фруктів для здоров'я людей. Формувати розуміння значення вітамінів для здоров'я та   росту дитини. Закріпити вміння відрізняти корисну їжу від шкідливої.

Заохочувати до придумування кінцівки до поданого початку історії.

Залучити до зображення овочів та фруктів за допомогою трафаретів.Розвивати інтонаційну виразність мовлення, вміння граматично правильно будувати речення, увагу,мислення, оханість під час роботи з фарбами,

дрібні м'язи рук.Виховувати дбайливе ставлення до свого здоров'я.










Спортивна розвага для дітей молодшої групи
        «Малята – Здоров’ята»







            Заняття з пожежної  безпеки

                           Тема: 
"Сірник маленький, а біда велика"






                   
Малювання: "Пожежна машина поспішає на допомогу"







                    
      
         Розвага з безпеки дорожнього руху
     на тему: «Увага ! Діти на дорозі




Заняття з безпеки дорожнього руху на тему: "Маленькі друзі світлофора"







Аплікація: "Консервуємо огірки та помідори"




                                 Заняття:

              «Мандрівка стежками казок 

                    В. О. Сухомлинського»







Заняття на тему: Т.Г.Шевченко - співець краси рідного краю
Мета: глибше ознайомити дітей з життям та творчістю українського народного поета Т.Г.Шевченка. Показати, як поет оспівує красу рідного краю. Виховувати любов до краси поетичного слова, викливати бажання слухати твори поета, розуміти їх зміст, формувати почуття гордості за Україну.








Навчальна діяльність з пожежної безпеки
                               на тему:
              «Вогонь друг чи ворог»
Мета: продовжувати ознайомлювати дітей з правилами протипожежної безпеки; закріпити уявлення  про професію пожежного. Дати пояснення доцільності  правильної  поведінки під час виникнення пожежі,землетрусу. Практично показати та навчити правильним діям:надання першої медичної допомоги,використання ватно-марлевих пов’язок. Створювати умови для прояву віри у власні сили. Виховувати повагу до професії пожежного,дбайливе ставлення до свого життя,здоров’я,своїх речей та дружність до однолітків в спеціально організованих іграх,розвагах.






         Гра «Допоможи другові»:
-      Уявімо,що хлопчики отримали опіки,а дівчатка,як майбутні медсестри,надають їм першу допомогу.




-      Молодці дівчата! Ви насправді майбутні медсестри і лікарі,уважні і добрі друзі.

Дидактична гра: «Виклик служби порятунку»

Мета: закріплювати знання про номера служб порятунку,  учити користуватися телефоном, чітко та зрозуміло пояснювати причину виклику; закріплювати знання домашньої адреси, розвивати уважність, зосередженість.



Навчальна діяльність з пожежної безпеки
                                на тему:

                    «Небезпечний вогник»

Мета: формувати у дітей обережність та вміння передбачати наслідки своїх дій,дати поняття про те, що сірники в жодному випадку не повинні слугувати іграшкою, користуватись ними можуть тільки дорослі; розвивати почуття відповідальності за себе та свої вчинки, навчати, як діяти в надзвичайних ситуаціях, надавати допомогу, виховувати витримку та емоційну рівновагу.








Моделювання ситуації«Тривога!»

(евакуація сходами пожежного виходу):відпрацювання рятівної поведінки



Інтегроване заняття (Рідна природа, Дитина в довкіллі та Розвиток мовлення)
Тема: «Природні і стихійні лиха»


Колективний перегляд заняття з екологічного   виховання з    елементами  дослідницької    діяльності на тему: "Таємниці Землі"

Мета: розширити уявлення дітей про властивості землі, піску, глини. Вчити за зовнішніми ознаками і за допомогою дослідів визначати їхні властивості. Поглибити значення про застосування і використання глини і піску в житті людини. Закріпити умови потрібні для росту рослин та тварин.
Удосконалювати знання дітей про об"єкти живої та не живої природи та їхні ознаки. Поглибити знання дітей про нашу планету Земля-глобус. Розвивати комунікативні навики, дрібну моторику рук, мовленевий розвиток, охайно виконувати колективну аплікацію, спостережливість, уважність, допитливість. Виховувати бережливе ставлення до природи, любов до рідної землі, рідного краю.












Прогулянка : спостереження за вітром.
      Який вітер, холодний чи теплий? Звідкілля дме вітер? Запропонувати дітям погратися кольоровими стрічечками та визначити напрямок вітру.





Дидактична гра:
"Одягни ляльку на прогулянку"
Мета: закріплювати знання дітей про назви одягу; продовжувати вчити дітей послідовно одягатись; виховувати бережливе ставлення до одягу.





Рухлива гра:
"Гуси-лебеді"
(розвивати швидкість, спритність, орієнтування в просторі, та вміння діяти за сигналом вихователя)





Дидактична гра:

«Чим багата хата»

Мета: закріплювати знання про інтерєр української хати, назви предметів українського національного побуту, виховувати інтерес до національних  традиці







Дидактична гра: 
«Які квіти у віночок?»

  Мета: закріплювати назви польових квітів, що   вплітають у вінок, назвати їх значення.






Дидактична гра:  «Оленка захворіла»
Мета: удосконалювати знання дітей про працю лікаря; виховувати чуйність, бажання допомогти хворому.




Спостереження: «Миємо руки після прогулянки»
(помити руки над ємністю, потім повільно вилити воду в рукомийник білого кольору, звернути увагу дітей на колір води – обговорення питання: «Навіщо мити руки ?»Що загрожує здоровю людини якщо не мити руки?» )



              Заняття з валеології на тему:
                            «Ось Я який!»  
Мета: ознайомити дітей з зовнішньою будовою тіла людини, з можливостями його організму: я вмію бігати, стрибати,співати,дивитися, слухати, їсти, терпіти спеку і холод, переносити біль, дихати, думати, допомагати іншим людям; виховувати почуття гордості, що «Я – людина». Викликати інтерес до подальшого пізнання себе.




        Дидактична гра:«Добрий-злий»
Мета: розвивати уміння розрізняти у казкових сюжетах добрих та злих персонажів; виховувати позитивні емоції, бажання творити добро.




Дидактична гра: «Обереги»
Мета: закріплювати знання про символічне значення предметів – оберегів українського народу,домівки; виховувати любов і повагу до національних традицій.





Заняття: Віконечко в природу
Тема: "Чарівні картини зими"
Мета: збагачувати та розширювати знання дітей про зимові явища природи;
учити бачити красу зимової природи, милуватися нею.
Виховувати любов до природи рідного краю.







      Хороводи біля новорічної ялиночки 




   Гра "Збери сніговичка"




Спостереження за змінами в живій та неживій природі

Закріплювати ознаки зими





Заняття: Зростаємо дужими
Мета:повторити комплекс загально розвивальних вправ  (з мячем).Учити ходити по гімнастичній лаві з різним положенням рук,переступаючи через предмети.Вправляти в підлізанні під дугою на колінах з упором на руки. Рухлива гра: "Дожени мене"(учити бігати по прямій .Виховувати вміння швидко орієнтуватися та рухатися, не заважаючи один одному)

















Догляд за кімнатними рослинами, пересаджування квіточки з допомогою вихователя.
Мета: розширювати знання дітей про кімнатні рослини; формувати уявлення дітей про умови, що необхідні для зростання рослин; виховувати інтерес та дбайливе ставлення до кімнатних рослин, турботливість, бажання доглядати за ними









Немає коментарів:

Дописати коментар